emmeliedansk

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

precis ätit.

Av emmelie henriksen - 5 augusti 2013 19:18

tja! har precis käkat lite mat med maysan. vi sitter och planerar vår vecka, hur vi ska sova och vart vi ska sova. hihi. tror det blir att jag åker till värnamo och sover hos maysan imorgon, hihi:)

idag har vi iallafall inte gjort så mycket, färgat Wilmas hår, tagit det lugnt, ätit godis, och lite sånt, hihi :)

#outfit från idag kommer nedan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmelie henriksen - 10 augusti 2013 22:10


tänkte bara skriva lite om mig och min kille. har inte snackat om honom så mycket här. så tycker att det skulle sitta fint. jag hade blivit väldigt glad ifall min kille hade haft blogg och han hade skrivit om mig. hihi.  iallafall, om 11 dagar så h...

Av emmelie henriksen - 10 augusti 2013 19:30

måste be om ursäkt för hur dålig uppdatering jag har haft.. har inte direkt haft ork eller så för att skriva. iallafall så ligger jag bara och göttar mig i sängen. as göttttt! fast jag har jäääätte ont i min mage.. undrar vad det är för något    idag...

Av emmelie henriksen - 9 augusti 2013 20:31

käkade pizza med min pappa, hans tjej och min syster för en stund sedan. köpte även med mig dricka och godis hem. haha, något som är så behövligt när man är hemma, ska kolla film pch bara gosa ner sig. iallafall, så har jag haft en lyckad dag. finns ...

Av emmelie henriksen - 9 augusti 2013 00:43


hej mina fina. jag har haft en asgrym och ashärlig dag. jag maysan lilljocke och Otto var först och kollade på film. sen drog vi ut och fick äntligen träffa min älskade beni som är hemma på permis. en helt underbar person, världens bästa. kom hem f...

Av emmelie henriksen - 8 augusti 2013 17:42

hej, just nu sitter jag maysan lilljocke och otto och kollar på vår andra film idag. just nu kollar vi på the purge. faktiskt as bra än sålänge! en film jag rekommenderar! verkligen! förlåt att jag inte lagt ut något inlägg eller så tidigare idag. in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards