emmeliedansk

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av emmelie henriksen - 9 augusti 2013 20:31

käkade pizza med min pappa, hans tjej och min syster för en stund sedan. köpte även med mig dricka och godis hem. haha, något som är så behövligt när man är hemma, ska kolla film pch bara gosa ner sig. iallafall, så har jag haft en lyckad dag. finns inget jag kan klaga på direkt. städade och fixade mitt rum hos mammi för att jag skulle till pappi idag, sen drog jag och maysan till ben med toby. hihi. duschade dock bens hund.
nu ska jag då sova själv denna helg, förutom på söndag, för då kommer min fina älskade kille hem från turkiet. så underbart, längtar så sjukt mycket tills han kommer hem. något otroligt:( iallafall, imorgon ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer typ. hihi. träffa min syssling otto är en sak iallafall.
men nu hade jag tänkt att glo på film. hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll!
kramisar.

Bilder från idag kommer nedan:)

Av emmelie henriksen - 9 augusti 2013 00:43

hej mina fina.
jag har haft en asgrym och ashärlig dag. jag maysan lilljocke och Otto var först och kollade på film. sen drog vi ut och fick äntligen träffa min älskade beni som är hemma på permis. en helt underbar person, världens bästa. kom hem för typ tre kvart sen.

så ben, ifall du läser detta så ska du veta att du betyder helt otroligt mycket för mig. att känna en person som dig är helt otroligt, du finns verkligen där i alla tillfällen, när som på dygnet. du står mig nära som en broder. du är min broder. jag älskar dig verkligen! och snart så får du äntligen komma hem igen. <3

men ska fixa iordning lite mat nu, kramis.
(Bild på mig och beni nedan)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards