emmeliedansk

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av emmelie henriksen - 10 augusti 2013 22:10

tänkte bara skriva lite om mig och min kille. har inte snackat om honom så mycket här. så tycker att det skulle sitta fint. jag hade blivit väldigt glad ifall min kille hade haft blogg och han hade skrivit om mig. hihi. 

iallafall, om 11 dagar så har vi varit tillsammans i 5 månader. hihi. även att vi små tjafsat lite, men det kommer bli större och värre, men det är därför vi har varandra. 

vissa uppfattar saker&ting fel. vissa ser inte det jag ser hos honom. jag älskar denna killen så otroligt mycket. jag trodde aldrig att jag skulle kunna få det såhär. han förändrade mitt liv. innan jag träffade honom så var allt ganska knepigt, jag förstod inte på mig ganska många saker. men han hjälpte mig igenom det svåra och kluriga, och här står jag idag. ett stort leende på läpparna. men jag får även inte glömma att säga ett stort tack till min familj och mina fina vänner som alltid ställt upp. jag är även glad över att dom varit uppriktiga och ärliga och sagt vad dom tycker. vi båda är väldigt svartsjuka och avundsjuka, haha. han är lång, jag är ganska kort jämfört med honom, haha.. inte så nödvändigt, men jag gillar långa killar. 

min kille felix, har hjälpt mig genom både gott och ont, och jag älskar honom något otroligt, helt obeskrivligt<3

 

 

Av emmelie henriksen - 10 augusti 2013 19:30

måste be om ursäkt för hur dålig uppdatering jag har haft.. har inte direkt haft ork eller så för att skriva. iallafall så ligger jag bara och göttar mig i sängen. as göttttt! fast jag har jäääätte ont i min mage.. undrar vad det är för något    idag har jag bara tagit det lugnt, varit med min syssling, maya, hoffa, emil, tony, robin, och några fler, hihi. 

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. min fina kille kommer hem på kvällen vilket ska bli as mysigt. att få tillbaka min älskade grabb.    

dom två veckorna han har varit borta har varit jobbiga samtidigt som jag har haft askul. tack vare mina älskade kompisar som fått tiden till att gå så snabbt, ni vet vilka ni är.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards