emmeliedansk

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av emmelie henriksen - 7 augusti 2013 14:10

nu ska dom bara ta bilder, sen så är vi påväg hem. äntligen. återbesök om tre månader. har haft tre läkare på typ en kvart/tjugo minuter.. lääääskigt...:( men väntar på läkaren som ska ta bilderna. vi hörs senare. bye my lovers

Av emmelie henriksen - 7 augusti 2013 12:54

känner hur magen börjar värka och hur rädslan börjar komma fram.. desto närmare vi kommer, desto mer ont i magen får jag.. men som tur är så har jag världens bästa maysan med mig. känns bra <3
längtar tills allt detta är klart.
men vi hörs senare, kramis!

Av emmelie henriksen - 7 augusti 2013 11:22

hej, idag är det då den dagen jag inte väntat på. ska in till sjukhuset idag.. waaa, lust att vara försvinna lite:( jag ska vara där inne vid halv två och får verkligen hoppas att denna undersökningen går bra.. lite nervös är jag allt..
nu så måste jag skynda mig upp och fixa iordning mig och käka och lite sånt, så vi får höras sen, slänger nog in ett inlägg påväg mot sjukhuset senare.. ge mig ett lycka till kanske?

kramisar

Av emmelie henriksen - 7 augusti 2013 00:12

haha, alltså shit, vad är det för skit håla jag lever i? äckligt folk som snackar en massa skit och bara vill förstöra. hoppas verkligen att vissa tar åt sig. falska äckliga svin. bara ta mig härifrån? någon som erbjuder sig? haha.

iallafall, bortsett från det så har jag haft en as go dag, varit hemma hos otto, alltså min syssling med maysan och toby, kollade på film och tog det lugnt. sen drog vi ut och träffade en massa folk :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards